donderdag 18 juni 2009

Shoppie, shoppie en nog eens shoppie!


Jaaaaaaaa sinds lang eindelijk weer eens bij De Drie Gezusters gezeten, maar Eindhoven heeft toch nog echt niet de kwaliteit die Tilburg/Breda wel hebben..... maar goed, ondanks dat mijn vertrouwde Vanille koffie sterk was en ik 'm voor de helft heb laten staan, voelde ik me toch wel thuis in 'onze' eigen vertrouwde sofa.














================================================

Ennnnnnnnnn afgelopen Dinsdag was het weer mama en Christel dag. Een dag die heilig aan het worden is, en waar ik meestal alles voor cancel. Ik had alleen niet verwacht afgelopen dinsdag ook te gaan, aangezien mijn mams het wilde gaan beperken tot om de twee weken wegens financieel tijdgebrek haha. Maar wanneer ik om half twaalf wakker schoot had ik toch echt al een berichtje of ik om 10 voor 1 al mee de bus kon pakken. Om kwart over twaalf was ik nog aan het vernevelen maar om kwart voor 1 stond ik toch echt al bij de bus! En daar stond tot mijn verrassing mijn oma ook! Eigenlijk zouden mam en ik bij de eerstvolgende cappucino een onderonsje gaan hebben over mijn belevenissen zaterdag in Amsterdam, maar goed datb moest nu even op zich wachten, wat wel als eerste in me opschoot maar al meteen bij het gezicht van oma die daar stond wist ik dat ons een leuke dag te wachten stond. Als vanouds, lekker ouderwets met z'n drietjes naar Helmond. Zoals we zo vaak deden wanneer ik nog kind was. En we hebben gelachen. O, o,o. Oma die op het knopje wilde drukken, oma viel bijna languit over de banken heen, had heel de bus aan het lachen, maar knopje deed het niet, en duwde toen een paar meter voor de halte drukte op een ander knopje, waardoor de bus in 1 keer op z'n rem moest en alle mensen voorover over de stoel heenvielen..... tsja, gordels zouden op zo'n moment wel handig zijn in een bus. Ik had in ieder geval al lang niet meer zo gelachen! We waren overigens alledrie geslaagd. Mam met een mooi bakpak, en oma met een mooi shirtje en nou ja wat ik weer allemaal had is niet zo belangrijk whihi. Ik weet wel 1 ding, met die twee in een pashokje word het heeeeeel erg heet!!!!!!!!!!!!

Ook zei mijn oma iets wat me is bijgebleven. Dit zei ze tegen mijn moeder en dit pikte ik op, en ik gaf haar zo gelijk daarin. "Jullie Chris kan echt genieten als ze aan het winkelen is he,,. Ja inderdaad. En niet dat het gaat om het kopen, ik vind het gewoon heerlijk die winkeltjes afstruinen en ondertussen lekker wat drinken en een hapje eten. Het gaat mij nooit vervelen. En ik waardeer het nu nog meer, omdat het zolang niet is gegaan en ik geniet van wanneer het wel gaat. Omdat het gaat. Het is een hobby, maar nog zoveel meer!

1 opmerking:

  1. Hihi wij deden bij 3 gezusters zitten : Das dan 12.10, uhm dat klopt niet! :D boem valt over mn tas. Ze waren nog wel een beetje traag daar. Maar goed, mss hadden ze hun dag niet! Wie weet haha

    Ben blij dat je zo hebt genoten met oma en je mams, echt fijn. Haha met oma is het ook altijd lachen geblazen. Trok ze soms aan een noodrem ofzo ??? ;-)

    Je bent een schatje als je zo geniet. Vind het prachtig om te zien, en je oma en je mam blijkbaar ook. Hihihihi. Ik ben blij dat je dat weer kan doen.

    Hou van jou!
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen