donderdag 18 juni 2009

Misses Evil Redhead

Nou lieve schat, ik weet niet of je het daarboven allemaal kan volgen, maar ik denk dat ook jij nu met het bloed onder je nagels zit en met het rood op je kaken. She did it. En wat een naaaaaistreek. En why? Alsof ze ergens in een hoekje haar kans heeft zitten afwachten om toe te slaan. Alsof ze al die tijd haar klauwen heeft ingehouden en ze nu uitslaat. Nu heeft ze de laatste maanden ook niets gehad. Ik bedoel, vrij weinig, want waar ben ik geweest wat clubs betrefd, en al helemaal niet in Londen. Maar weet je, het was een leuke avond. Ik was trots op ons, want we hebben zo genoten. Alsof het ons allemaal even niks kon schelen. We hebben zo'n lol gehad, we hebben de tafels gebruikt als dansvloer en hij zijn bierfles als microfoon, ge-wel-dig gewoon. Maar het was niet wat meteen heel de wereld moest weten. Het was niet dat we niet hadden verwacht dat er foto's zouden worden gemaakt, maar kom op, ook JIJ weet hoe we het altijd daar hadden, en de ruimte op privacy, gewoon lekker onszelf zijn en schijt aan anderen. Alles vergeten als alleen elkaar en het plezier. Ik was zo nerveus, echt heel nerveus. Niet dat ik me er niet op had gehoopt dat het eindelijk zo zou gaan komen, maar 'n beetje vreemd vond ik het wel. En zoals je je altijd op zo'n eerste date voelt. Zit dit goed, doe ik dat goed, zit dit er wel oke uit. Kijk, en dat heb ik nou nooit bij 'm gehad. Ik weet gewoon dat het altijd wel goed zit voor 'm, dat ik me nooit druk hoef te maken of ik er wel goed uitzie, maar deze keer was het anders. Ik zal nooit die laatste keer vergeten, dat ik binnenkwam en jij daar zat en je omdraaide, het was zo anders als de laatste keer dat ik je had gezien. Ook toen voelde ik me even heel klein, precies zo als de laatste keer met 'm. En ik wist eigenlijk niet zo goed waarom, maar het voelde in 1 keer anders. En toen was zij er ook. Zij was er zo vaak. Ze was er al vanaf het moment dat jij in NY met haar meeging. De kelder in. Vanaf toen was ze, ik weet niet, op je gebrand denk ik. Ze heeft het nooit zo laten merken, maar ik had wel door dat ze je interessanter vond dan dat ze de mensen liet geloven. Of het was om de stuff, dat kan ook. In je uppie is ook zo in je uppie. En het moest natuurlijk wel een beetje blijven lijken alsof het niet om een verslaving maar nog steeds om gezelligheid ging. Zij heeft me nooit gemogen. Nooit. Terwijl Missed Blond Rich Girl telkens overvriendelijk haar handje wuifde terwijl haar hondje bijna haar champagne op dronk, stond Misses Evil Redhead (of blond, dat was elke keer anders) wanhopig en bijna tot bloedens toe aan haar nagels te bijten wachtend tot ik weg zou gaan. Ze vond waarschijnlijk dat ik voortaan uets teveel van je tijd opslokte. En jij vond dit allang goed. Waarom ook niet, het was keigezellig gewoon. En dit vonden we allemaal. Maar terwijl iedereen volop lachte en de drank vloeide baarde ik me toch wel ietwat zorgen op de manier waarop zij uit haar ogen keek, of liever hoe ze mij in mijn ogen keek. Welliswaar vanaf een afstandje, maar het was de duivel herself. En vanaf dat moment, vanaf het moment dat jij eigenlijk onbewust en bewust niks meer met haar te maken had, keerde het tij. En wat denk je van die laatste keer, wanneer ze daar stond, hoopte op misschien toch nog een shotje wanneer ik het gebouw zou verlaten en naar huis zou gaan, maar jij voor de eerste keer NIET bleef. Vanaf dat moment zal ze zich hebben voorgenomen wraak te willen nemen. Want ik vind het raar, ik bedoel, alles doet zo zijn ronde, en al helemaal bij jullie, en het gonsde al van de geruchten dus mensen moet het al hebben geweten. Of in ieder geval dan weten ze het nu. Ik heb in ieder geval al even wat tranen gelaten. Omdat het nou altijd zo loopt als wij eindelijk mans genoeg zijn en durven en het ook proberen, omdat een absoluut meer dan leuke tijd niet zo'n staartje hoeft te krijgen, omdat ik niet kan begrijpen dat iemand zo'n kutwijf kan zijn, maar vooral omdat ik het moeilijk vind dat iedereen er met z'n neus op word gedrukt zo, en met name diegene die ik het gewoon het liefste zelf had willen vertellen. En zo zie je maar weer kanjer, ik ben nog steeds, nog lang niet van je af, waar je ook bent, en dat is dan maar de ironie die ik erin zie. Love ya!

2 opmerkingen:

  1. Hey meis,

    Ik heb haar nooit al zo gemogen hihi. Maar jullie redden het toch wel hoor. For sure!!!!!!!!

    Tot gauw?????? Ik mis je!!!!!!!

    Liefs,
    Dees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb haar ook altijd al een neppe schijnheilige grote OGENDE :p snollebol gevonden. Vind het echt een naaistreek, en hoop voor haar dat ze het recht kan zetten en dat zichzelf een slechte naam geeft. Miss buttface :S ... echt hoor. Als ik haar zou zien, dan zou ze me mogen doen wat ze wil maar pas na mij! Mensen die onrechtvaardig zijn mag ik niet zo, jaloerse kookslet :D :D :D

    Ik hoop dat jullie toch nog heel veel plezier hebben gehad. En ik sluit me bij dees aan dat jullie het wel gaan redden. Echt hoor dat kom goed!

    Hihihi
    Lieffie! Je bent lief!

    Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen