zaterdag 13 juni 2009

Blessed with love and friendships

Ik heb zin, ik heb zoooooooo'n zin dat ik ondanks vele compromissen voor mezelf, alweer die grens over zal gaan, en me niet houd aan de beloftes die ik heb gedaan. En ik baal best wel van mezelf, maar als je iets moet, dan moet je, en ik bedoel.... ik houd het netjes hoor, echt, anders zou ik wel voor wat anders gaan, maar eigenlijk kan dit gewoon niet, maar toch ga ik het doen. En wat dat het is, dat is aan jullie om te bedenken. In ieder geval iets waar ik dus ongelooflijke zin in heb!


Ik zat me vandaag te bedenken dat ik zo'n ongelooflijke leuke week achter de rug heb. En hoe intens ik heb genoten. Hoe blij ik mag zijn met al die mensen die ik deze week heb gezien en die het zo leuk hebben weten te maken met en voor mij, en I feel blessed, really. Want wat heb ik gelachen, tot een natte broek toe. En wat heb ik me gehoord gevoeld. En wat heb ik me beseft hoe ik het heb gemist, al die maanden wanneer ik me zo van deze mensen afsloot, en hoe fijn het is om 'terug te zijn'. Een heuuuuule dag gewoon met mijn liefste, beste, allergrootste hartsvriendinnetje en zusje Gaab, Maandag op het gala met diegene die elkaar te weinig zien en genoeg beloftes om dit toch maar eens te veranderen en nu alweer 2 geplande reunies, de uurtjes alleen, finally (!!!!) met Tien, en de fijne gesprekken die omhoog kwamen en die allang niet meer zo gevoerd hadden kunnen worden, vorige week zaterdag wanneer bleek dat mijn jongens toch echt wel weer teamwork hadden bewezen, en wanneer ik en mijn homies ouderwets die lekkere groepsknuffel aan elkaar gaven zoals altijdwanneer 'god op ons neerkijkt'. Geert die zoveel praat dat het niet alleen duizelt maar ook de tranen in mijn ogen schieten, gewoon omdat ik daar zo van kan genieten, omdat ik dat weer durf. En dan een aanvaring die nu meer op een slapstick lijkt dan 'n goede X- Movie! Ik voel me blij, heel erg blij. Blij met mijn vrienden, met mijn familie, (mijn mama en mijn zusje die ook zeeeer bijdragen aan deze leuke momenten), met mijn mannen die het leven naast erg leuk ook erg gecompliceerd maken maar het zo ook wel weer spannend maken. Leuk spannend!
Ik ben best trots op mezelf, ondanks al mijn gekwakkel weet ik er echt wel iets van te maken, ik ben trots op mezelf dat ik dat weer probeer, yes!
==================================================

Oooo wat was ik vandaag ziek!!!!!!!!!!!!! Echt niet normaal. Ik zat op de vloer van de wc, een heeeeleeeee tijd, en ik voelde me zoals een crackjunkie, zich ook moet voelen. Het snot kwam uit mijn neus, onstopbaar, de tranen over mijn wangen, zeiknat van het zweet en met mijn broek op mijn knieen moet ik een waar portret zijn geweest! En dat allemaal door een bord soep die wel heeeeel letterlijk de naam: 1 grote soep, op zich nam. Check de foto ----->

Hier vond ik het overigens nog grappig....




Toen ik me nog geen crackhoer voelde =D






2 opmerkingen:

  1. En wij zijn op onze beurt weer heel erg "blessed" met jou. Hihi, ik heb het idee dat iemands www, jou de inspiratie gaf om dit op te schrijven. Ik ben blij voor je dat je langzaam aan weer zo aan het terug komen bent. Denk dat iedereen je onwijs gemist heeft, en ik vind het niet raar dat ze allemaal zo lief en blij zijn! ;-). Je moet niet te veel in 1 keer gaan doen, maar je mag gerust lekker eens genieten, en weer dingen doen die jij fijn vind en leuk, dat verdien je! Je mag zeer zeker trots op jezelf zijn, wij zijn dat nl ook heel erg op jou. Althans, ik wel!

    Ja meis wat was je toch ziekjes, je zag er ook echt uit als een junk wanneer je de deur van het wc hokje opende. :p Hihi. Maar ik dacht echt ojee, die houd nooit meer op. En we noemen NOOIT meer het woord : GROTE tomatensoep :O , wat erg was dat zeg jemig!

    Jij hebt zin, en ik weet waarin :p

    Hihihihihihihihi, enjoy it!!! ;-)

    HOU VAN JOU <3 !!!!!!
    Heeeeel veel!

    Kusje, mar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wij zijn blessed met jou lieverdje!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen